Wednesday, January 21, 2015

Första inlägget

Hej hej!

Egentligen så har jag inte så mycket att rapportera om ännu, jag sitter fortfarande på balkongen i Thailand och väntar på min transport till flygplatsen som kommer om ungefär två timmar. Tänkte hinna få iväg en jobbansökan innan dess, byråerna är ute i löjligt god tid i år.

Väl hemma i Shanghai så blir det mest till att tvätta så mycket det går. Jag har iof nästan två dygn på mig att packa om, och det mesta är egentligen redan packat. Det är bara kläder som saknas, tror jag... Kanske skulle ta och göra en extra koll på resten av utrustningen innan jag kan anse att det är klart.

Jag hoppas att GoPro-kameran kommer att komma till stor nytta under resan. Jag har provkört den en del nu i Thailand, mest under dykningarna, men även ute på en båtresa i förra veckan. Det ska bli intressant att se om den går att använda för att spela in någon form av videodagbok, i så fall så lägger vi upp lite film här också.

Under tiden så får ni nöja er med lite bilder från Thailand. Ni som är vän med mig på Facebook har redan sett bilderna, men ni som inte är det kan ju alltid ta det som lite tips på vart ni kan åka på semester nästa gång.


Båttur med utgångspunkt från Koh Lanta, avresa 08:00.


Ett av stoppen på resan var en grott-ö, där man simmade genom en grotta...


...och kom ut på andra sidan.


Minns inte riktigt namnet på den här ön, men trevligt var det.

/Daniel

No comments:

Post a Comment